Čitaj mi! - obilježili smo Međunarodni dan dječje knjige
Povodom Međunarodnog dana dječje knjige uključili smo se u prvu nacionalnu kampanju za promicanje čitanja naglas djeci pod nazivom "Čitaj mi!". Održane su pedagoške radionice za učenike od 1. do 4. razreda s ciljem poticanja ljubavi prema čitanju i zajedničkog čitanja u obitelji.
Pedagoginja Monika Zrakić održala je radionice za učenike 3. i 4. travnja. Učenici su poslušali priču "Dječak koji je propustio trenutak" domaće autorice Branke Dukić koja govori o vremenu koje djeca provode na ekranima i propuštanju lijepih trenutaka iz stvarnoga života. Ovu poučnu priču sa suvremenom i djeci bliskom temom pedagoginja je pročitala u ugodnoj čitalačkoj atmosferi, a učenici su sa zanimanjem pratili. Poslije čitanja razmijenili su svoja iskustva slična onima koje proživljava dječak Luka u priči.
Nakon analize pročitane priče učenici su izradili "Pozivnicu-čitalicu" za roditelje kojom ih mogu pozvati na zajednički posjet Gradskog knjižnici Đakovo te zajedničko čitanje priče u obiteljskom domu tijekom proljetnih praznika.
Ova pedagoška radionica usmjerena je jačanju kulture čitanja u obitelji i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena roditelja i djece te poticanjem čitanja od najranije dobi. Isto tako, poticanjem ljubavi prema knjizi i jačanjem navika čitanja kod djece utječemo na obogaćivanje riječnika, potičemo razvoj mašte i kreativnosti te razvijamo vještine održavanja pažnje i koncentracije.
O kampanji "Čitaj mi!"
"Čitaj mi!" prva je nacionalna kampanja za promicanje čitanja naglas djeci od rođenja. Kampanju provode Hrvatsko knjižničarsko društvo - Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež, UNICEF, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatsko čitateljsko društvo, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti i Hrvatsko logopedsko društvo. Pokrenuta je povodom Europske godine čitanja naglas (2013.), a odvijala se pod pokroviteljstvom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Cilj kampanje je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita. Podjednako važan cilj jest poticati roditelje da s najmlađom djecom što prije počnu dolaziti u lokalnu knjižnicu.
U prilogu ovoj vijestti nalazi se edukativni letak za roditelje o dobrobitima čitanja naglas djeci od rajranije dobi.
pedagoginja Monika Zrakić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
institucije |
novine i časopisi |
• e-knjižnica |
• drvo znanja |
• enter |
• nacional geographic |
• časopis VIDI |
• Večernji list |
• glas slavonije |
Đakovo |
• grad Đakovo |
• Đakovo danas |
• radio Đakovo |
• Strossmayerova Kated... |
• Turistička zajednica... |
• ergela |