2020-05-21 09:18:37
PROVEDBENI PLAN otvaranja Škole 25. svibnja 2020. za učenike razredne nastaveTemeljem članka 56. Statuta Osnovne škole Matija Gubec Piškorevci (u daljnjem tekstu Škola), Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020.,Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo od 20.5.2020. (u daljnjem tekstu Upute HZJZ) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja (u daljnjem tekstu Preporuke MZO), ravnatelj Škole donosi
PROVEDBENI PLAN
otvaranja Škole 25. svibnja 2020. za učenike razredne nastave
I.
Provedbeni plan otvaranja Škole za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan) donosi se s ciljem zaštite učenika, radnika Škole i ostalih sudionika odgojno-obrazovnog procesa Škole od zaraze virusom COVID-19.
II.
Provedbeni planom definirani su organizacijski, tehnički, materijalni uvjeti i mjere te njihovi izvršioci i rokovi kako je prikazano u tablici. U razrednoj nastavi imamo učenike s posebnim potrebama i pomoćnika u nastavi. Nastava se odvija u prvoj smjeni u svim odjelima.
Broj učenika u razrednim odjelima i prostorni uvjeti omogućavaju odvijanje nastavnog procesa sukladno uputama HZJZ. Prehrana učenika razredne nastave može se odvijati i u matičnoj školi i u područnim odjelima.
Red.br.
POSLOVI I ZADACI DO POČETKA NASTAVE U UČIONICAMA 25.5.2020.
NOSITELJ
ROK
1.
Izrada Provedbenog plana
ravnatelj
21.5.2020.
2.
Sjednica razrednog vijeća razredne nastave
ravnatelj, stručna služba
21.5.2020.
3.
Sastanak s administrativno-tehničkim osobljem
ravnatelj
21.5.2020.
4.
Objava na web stranici Škole: Upute HZJZ, Preporuke MZO i Provedbeni plan
ravnatelj
22.5.2020.
5.
Upoznavanje roditelja/stratelja učenika 1.-4. razreda s Uputama HZJZ i Preporuci MZO
učitelji razredne nastave
22.5.2020.
6.
Nabava sredstava za higijenu, čišćenje, dezinfekciju i zaštitnih sredstava
ravnatelj, tajnik
22.5.2020.
7.
Čišćenje, dezinfekcija učionica, sanitarnih čvorova, kuhinje i zajedničkih prostorija te prilagodba za održavanje nastave u učionicama
spremačice, kuharica i domari
22.5.2020.
POSLOVI I ZADACI NAKON POČETKA NASTAVE U UČIONICAMA 25.5.2020.
1.
Osiguravanje prihvata učenika na ulazu u školu prema utvrđenom rasporedu
razrednici
kontinuirano
2.
Edukacija učenika na jednostavan i prikladan način koja uključuje:
pranje i higijena ruku, kretanje u školi, ponašanje za vrijeme odmora, korištenje sanitarnih čvorova, izlazak na dvorište i igralište, podjela hrane i objedovanje i
razrednici, stručna služba
kontinuirano
3.
Održavanje školskih prostorija, čišćenje, dezinfekcija i provjetravanje
spremačice i domari, a učitelji provjetravaju za vrijeme nastave
kontinuirano
4.
Vođenje evidencije o tjelesnoj temperaturi radnika Škole
ravnatelj, tajnik
kontinuirano
5.
Nabava sredstava za higijenu, čišćenje, dezinfekciju i zaštitnih sredstava
ravnatelj, tajnik
prema potrebi
6.
Redovito prikupljanje podataka o stanju i po potrebi korigiranje i dopuna Provedbenog plana
ravnatelj, tajnik
kontinuirano
7.
Redovito informiranje radnika, učenika i roditelja/staratelja.
razrednici, ravnatelj, stručna služba
kontinuirano
III.
Organizacijske mjere i rad školske knjižnice potrebno je uskladiti s Uputama HZJZ odnosno Smjernicama za rad školske knjižnice.
IV.
Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici Škole.
KLASA: 602-02/20-01/37
URBROJ: 2121-17-20-1
U Piškorevcima, 21.5.2020.
RAVNATELJ
DAMIR ILETIĆ
|