2020-10-12 14:23:55 Priča jesenskog šešira - mjesečni projekt petog razreda Priča jesenskog šešira dočekana je s oduševljenjem i već pri samom pojašnjavanju projekta, učenici su pokazali izniman interes za rad. Priča jesenskog šešira mjesečni projekt petog razreda ( Ishodi: OŠ HJ B.5.4.,OŠ HJ A.5.1., OŠ HJ A.5.2., OŠ HJ A.5.3., OŠ HJ A.5.4. uku A.2.3.; uku B.2.1.; uku B.2.2; uku B.2.4.; osr A.2.3.; osr B.2.2. )
Početkom petog razreda , upoznala sam učenike sa planom provedbe projekata u godini koja nam slijedi. Prisjetila sam ih s nekim načinima rada projekata, određenim fazama koje svaki projekt ima i načinima na koji ih treba predstaviti. Svaki od projekata ima smjernice koje treba slijediti i prema kojima će se projekt i vrednovati. Priča jesenskog šešira dočekana je s oduševljenjem i već pri samom pojašnjavanju projekta, učenici su pokazali izniman interes za rad. Priprema projekta: Učenici su upoznati s projektom, vremenom trajanja te materijalima koji su im potrebni za rad. U bilježnicu su upisivali plan rada na svom šeširu i govoru. Faza stvaranja šešira odvijala se unutar mjesec dana i učenici su svoje uratke radili kod kuće. Ideja polaznica bila je udahnuti život svom starom šeširu ili od papira načiniti novi ukrašavajući ga plodovima jeseni. Učenici su se unijeli u ulogu šešira i iznosili priču u trajanju od jedne minute o svom zanimljivom životu. Prvo su priču pisali na papir, a potom ju u obliku javnog govora iznosili pred svojim suučenicima. Posebno su trebali voditi računa o emocijama koje su unijeli u svoj lik. Faza predstavljanja bila je i najzanimljivija i najuzbudljivija. Vrlo je teško odlučiti se za najbolji rad i najbolju priču. Osim priče, učenici su pisali i pjesme. Budući da je javni govor vrlo zahtjevan, osjetila se i trema u njihovim glasovima, ali podrška kolega nije izostala. Nakon što su svi učenici iznijeli svoje uratke , govore i šešire, pristupilo se vršnjačkom vrednovanju. Učenici su bili vrlo objektivni i , uglavnom , su se usuglasili oko istih ocjena. Prije izlaganja upoznala sam ih sa smjernicama i rubrikom prema kojima će se njihovi radovi vrednovati od 1 do 5 bodova: izgled šešira, maštovito ukrašavanje, originalnost priče te način izvođenja, pridržavanje zadane duljine trajanja priče te ukupan dojam. Ovim projektom učenici su ponovili i naučili pojmove :projekt, vrednovanje, kratka priča, pripovijedanje u prvom licu, javni govor, monolog.
učiteljica : Ivana Arambašić
Jesenski šešir Bok, ja sam Šeširko. Dolazim iz grada Šeširgrada koji nije na planetu Zemlji. U Šeširgradu je natjecanje za najljepši šešir. Kako bih se ukrasio, došao sam na Zemlju. Prošao sam pola Slavonije i pokupio puno lišća, kestenja i drugih plodova. Iz grada Đakova, raketom sam se vratio u Šeširgrad. Umalo sam zakasnio na natjecanje, ali sam uspio stići i… pobijedio sam. Petar Vucić
Jesenko Proputovao sam cijelim svijetom i prikupljao jesenske plodove i lišće. Jesen je najljepše godišnje doba jer dozrijeva voće, opada lišće u raznim bojama. Toliko je lijepo da ga nosim na sebi. Prošao sam sve slavonske nizine skupljajući lišće, ali i voće. Kada sm stigao u Đakovo, svi su me gledali kao da sam anđeo s neba. Jesen je zabavna jer možeš izrađivati nakit od žireva, valjati se u lišću i svašta drugo. Jakov Josip Vrtarić
Jesenski šešir Napravile me lastavice prije polaska na jug jer je jako dugačak put.
Na mene stavile su oraha, lješnjaka i žira pa mi nisu dale nimalo mira.
Na granu drveta me stavile te ptice i vjeverice mojom hranom se hranile. Nicol Nerovčić
Slavonko Zovem se Slavonko, nosim na sebi jesenske plodove. Slavonski šešir koji krasi ljepotu Slavonije u jesen. Šareno lišće, jabuke i grožđe samo su neke ljepote moje. Ante Kolak
|
Osnovna škola "Matija Gubec" Piškorevci |