Dan sigurnijeg interneta
Povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta 9. veljače, organizirane su brojne aktivnosti s ciljem poticanja sigurnije i odgovornije upotrebe digitalne tehnologije i mobilnih uređaja među učenicima, a obilježile su ga učiteljica izborne nastave Informatike Andrea Cezner i pedagoginja Antonija Grubeša.
Učenici 1. razreda su izradili svoje superheroje, u alatu Superherotar, koji će ih ubuduće štititi od opasnosti s kojom se mogu susresti na internetu. Razgovarali smo o primjerenom i neprimjerenom ponašanju u stvarnom životu i na internetu, te smo skupa uz pomoć klupka vune izradili jednu veliku zajedničku mrežu - internet. Na kraju su se zabavili uz društvenu igru te su na taj način provjerili svoje znanje o digitalnim uređajima i internetu.
Učenici 2. razreda su pogledali edukativni animirani film Avanture Lee i Kim te smo raspravljali o opasnostima i posljedicama viđenima u tome filmu. Upoznali su se sa superherojem koji im je dao neke savjete kako sigurnije koristiti internet te ih je upozorio na važnost opreza u digitalnom okružju. Nakon toga su izradili plakat na temu „Daj pet za sigurniji internet svijet“ u programu Canva. https://www.youtube.com/watch?v=k5bR02Vug30
U online alatu Wordart učenici su izrađivali „digitalni trag“ ispunjavajući ga osobnim podatcima koje ne smijemo objavljivati na internetu. U crtež stopala su upisivali riječi, dodjeljivali riječima veličinu, vrstu fonta te boju kojom žele istaknuti pojedinu riječ/pojam. Naučili su da se digitalni tragovi ne mogu izbrisati te da trajno ostaju na računalu. Stoga, svi moramo zaštiti svoje osobne podatke i paziti što objavljujemo na internetu.
https://padlet.com/andreacezner/ehcgvle5b81rka79
Učenice 3. razreda su napravile strip na temu „Stop e-nasilju“ kojeg su kreirali pomoću jednostavnog online alata za izradu stripova - Pixton. Prije same izrade stripa, razgovarali smo o odgovornom i neodgovornom ponašanju na internetu, a veću pozornost smo posvetili cyberbullyingu. Informirali smo učenike o tome što je to, na koji se način odvija, koje su posljedice i kako to spriječiti. Na kraju su odigrali igru Interland u kojoj su naučili kako se zaštiti od internetskih prijetnji. https://beinternetawesome.withgoogle.com/hr_hr/interland
Učenici 5. razreda su u uvodu sata pogledali kratki video o zaštiti djece od neprimjerenih sadržaja ili ponašanja na internetu https://www.hakom.hr/default.aspx?id=10107 nakon kojeg su rješavali Kahoot kviz u kojem smo ponovili pravila o sigurnom ponašanju na internetu nakon kojeg je uslijedila rasprava. S obzirom na vrijeme u kojem se nalazimo, i sve veću izloženost mladih i djece digitalnoj tehnologiji, razgovarali smo o značaju i mogućnostima provođenja slobodnog vremena, a da pri tome ne provode vrijeme na internetu te su učenici svoje prijedloge napravili u obliku postera.
Roditeljima razredne nastave pedagoginja je izradila i podijelila letak „Naša obiteljska pravila“ o korištenju digitalne tehnologije.
Za učenike predmetne nastave pedagoginja je napravila anketu, čiji će rezultati biti objavljeni na mrežnoj stranici Škole te poslužiti za daljnje planiranje preventivnih aktivnosti.
Pedagoginja Antonija Grubeša
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
institucije |
novine i časopisi |
• e-knjižnica |
• drvo znanja |
• enter |
• nacional geographic |
• časopis VIDI |
• Večernji list |
• glas slavonije |
Đakovo |
• grad Đakovo |
• Đakovo danas |
• radio Đakovo |
• Strossmayerova Kated... |
• Turistička zajednica... |
• ergela |