Projekt : Reklama
Učenici 5. i 6. razreda su proteklih mjeseci osmislili i ostvarili projekt izrade reklame. Cilj projekta je bio načiniti gotov proizvod te napraviti reklamni video za njega. Kako bi načinili dobru reklamu za proizvod koji još nije izumljen, tijekom nekoliko mjeseci pratili su reklame u različitim medijima, pisali i uspoređivali svoja zapažanja.
Nakon toga su, unutar skupine, organizirali radne sastanke i donijeli odluku što žele proizvesti i reklamirati. Tijekom izrade reklame ostvareni su ishodi predmetnog kurikula (OŠ HJ C.5.1.Učenik razlikuje tiskane medijske tekstove i izdvaja tekstove / sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti, OŠ HJ C.6.1. Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova) kao i međupredmentnih tema (B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja, pod B.1.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije.)
Realizacija projekta trajala je od siječnja do kraja ožujka , a potom su učenici prezentirali svoje proizvode i reklame za njih pred drugim učenicima iz razreda. Vršnjačkim vrednovanjem, prema unaprijed određenim smjernicama i rubrici za praćenje, učenici su ocjenjivali jedni druge.
Projekt je vodila učiteljica Ivana Arambašić.
Neke od nagrađenih reklama možete ovdje pogledati.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
institucije |
novine i časopisi |
• e-knjižnica |
• drvo znanja |
• enter |
• nacional geographic |
• časopis VIDI |
• Večernji list |
• glas slavonije |
Đakovo |
• grad Đakovo |
• Đakovo danas |
• radio Đakovo |
• Strossmayerova Kated... |
• Turistička zajednica... |
• ergela |