Tradicija i suvremenost - natječaj i izložba
I ove su godine naši učenici sudjelovali u natječaju Tradicija i suvremenost koji organizira Udruga hrvatskih učitelja likovne izobrazbe (UHULI).
S kakvim radovima i koliko njih, pogledajte u nastavku!?
I ove su godine naši učenici sudjelovali u natječaju Tradicija i suvremenost koji organizira Udruga hrvatskih učitelja likovne izobrazbe (UHULI).
Kako ističu organizatori, cilj mu je pridonijeti upoznavanju i očuvanju tradicije i nacionalnog blaga kod djece i učenika, nastojeći ih potaknuti na vlastito stvaralaštvo i istraživački rad. Također ovim načinom rada i sudjelovanjem u projektu potičemo učenike da svojim crtežima, kolažima, slikama, reljefima i skulpturama izraze ljepotu hrvatske nacionalne baštine. Ove je godine natječaj bio usmjeren na okoliš te biološku i ekološku raznolikost i načine života u prirodi na lokalnome, regionalnome i nacionalnome nivou s težištem o temi nacionalnih parkova Hrvatske.
Naša je škola sudjelovala s brojnim izvrsnim radovima koje možete pogledati dolje u nastavku, a ovim putem želimo posebno zahvaliti i čestitati učenici Mariji Lukić i učeniku Mihaelu Hovanjecu, sada već bivšeg 8. razreda, jer su njihovi radovi izabrani u glavni postav virtualne izložbe koju možete pogledati na internetskim stranicama Muzeja Mimara i Udruge hrvatskih učitelja likovne izobrazbe UHULI.
Iskrene čestitke svim učenicama i učenicima koji su sudjelovali u natječaju!
Izložba je dostupna na poveznici: https://uhuli.hr/virtualna-izlozba-tradicija-i-suvremenost-2020/
Marija Lukić Mihael HovanjecDorotea Bartolović Ana Spajić Andrej Brlošić David Milušić Ivona Milošević Josipa Tomić Jure Lukić Lana Vukadin Lucija Privara Matea Hanulak Nika Lešić Pavo Brlošić Petra Lukić Lara Kovač Luna Mikuš Tea AntunovićVeronika Rakušić Karlo Bilić Vlado Ramač
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |